Z badania przeprowadzonego przez firmę dbaPlatform wynika, że jeśli przez miesiąc raz w tygodniu publikować posty w Google Moja firma, widoczność wizytówek zwiększa się 2 razy.
Im częściej wizytówki wyświetlają się użytkownikom, tym więcej użytkowników wybiera Twoją firmę, to znaczy staje się Twoimi klientami.
Posty pomagają Twojej firmie wyświetlać się 2 razy częściej
Posty pomagają Twojej firmie uzyskać lepszą pozycję w wyszukiwaniu
Zawartość postów daje wyszukiwarce dodatkowe słowa kluczowe, które porównuje z wizytówką przy zapytaniu użytkownika i bierze pod uwagę przy pozycjonowaniu.
Tym samym rozszerzasz zakres zapytań, w odpowiedzi na które wyświetla się Twoja wizytówka, a co za tym idzie, zauważa Cię więcej potencjalnych klientów.
Dzięki postom angażujesz użytkowników, nakłaniając ich do wykonywania pożytecznych działań na Twoich wizytówkach – stawiania lajków, przechodzenia na Twoją stronę internetową, dzwonienia do Twojej firmy lub wykonywania check-inów na lokalnych stronach w sieci Facebook.
Posty zwiększają zaangażowanie użytkowników
Według badania platformy społecznej SOCi, do 72% interakcji użytkowników z marką dochodzi właśnie na stronach lokalnych.
Publikuj posty w Google i Facebook przy pomocy jednego konta BrandWizard
Krok 1. Wybór lokalizacji
Wybierz, na jakich wizytówkach opublikujesz post – na wszystkich wizytówkach od razu, czy tylko na wizytówkach konkretnych lokalizacji.
Utwórz post
Krok 2. Wybór platformy
Wybierz, na jakich platformach opublikujesz post – Google czy Facebook.
Utwórz post
Krok 3. Wypełnienie treścią
Wypełnij wszystkie dostępne pola publikacji.
Utwórz post
Krok 4. Wybór typu postu (tylko w Google)
Wybierz typ publikacji – promocja, impreza, nowość lub post na temat koronawirusa.
Utwórz post
Krok 5. Dodanie linku (tylko w Google)
Dodaj link do przycisku publikacji, aby pobudzić użytkownika do działania.
Utwórz post
Tworząc posty na wizytówkach swojej firmy w BrandWizard:
Due to keywords in posts, your listings become more visible for users, which means that users more often contact your company and become your customers.
Zwiększasz widoczność firmy dla użytkowników
Stymulujesz użytkowników do zwracania się do Twojej firmy
Przy wyświetlaniu wizytówek użytkownicy czytają informacje, umieszczone w postach, a więc tym samym stymulujesz ich do wykonania celowego działania: zadzwonienia do firmy, ułożenia trasy lub przejścia pod link, zamieszczony w poście.
Oszczędzasz czas, potrzebny na tworzenie postów w kilku geoserwisach
Teraz nie będziesz musiał oddzielnie wchodzić na strony Google i Facebook i publikować 1 postu na każdej wizytówce. W BrandWizard można to zrobić za pomocą jednego konta, a tym samym zaoszczędzić swój czas.
Odkryj z nami swoją siłę wyszukiwania lokalnego
Wypróbuj usługę tworzenia postów w Google i Facebook
Zapoznasz się z wesją demo BrandWizard i przetestujesz możliwości platformy dla Twojego biznesu
Dowiesz się, gdzie użytkownicy piszą opinie o Twojej firmie i jaki ma średni ranking w internecie
Otrzymasz raport dotyczący obecności w sieci swojej firmy, żeby ocenić, na ile jest ona obecnie reprezentowana w geoserwisach