Według Google Trends, 90% użytkowników wyszukuje stacje paliw i warsztaty samochodowe ze smartfona, a Google i inne serwisy lokalizacyjne oferują im wybór odpowiednich firm w pobliżu.
Obecnie w branży usług motoryzacyjnych dominuje udział użytkowników smartfonów.
Motywuj klientów do wyboru Twojej firmy korzystając z mocy BrandWizard
Bądź tam, gdzie klienci Cię szukają
Wraz z rozwojem technologii, serwisy lokalizacyjne i nawigatory oferują kierowcom coraz więcej przydatnych funkcji. A każdy kierowca sam wybiera, z którego serwisu jest mu wygodniej korzystać.
BrandWizard umieści lokalizacje Twojej firmy w 30+ popularnych serwisach lokalizacyjnych, tak aby każdy klient mógł Cię znaleźć tam, gdzie jest to dla niego wygodne.
BrandWizard przejmie kontrolę nad informacjami o każdej z Twoich lokalizacji i będzie je aktualizował, aby zawsze podawać klientowi prawidłowy adres i godziny otwarcia Twoich stacji i związanych z nimi usług, niezależnie od tego, czy jest to myjnia, sklep czy przydrożna kawiarnia.
To, w jaki sposób komunikujesz się z klientami przez Internet, jest ogromną częścią Twojej obsługi klienta. Jakość pracy z opiniami stanie się Twoją przewagą konkurencyjną.
BrandWizard zbierze opinie Twoich klientów z popularnych geo-serwisów i pozwoli Tobie wygodnie i szybko na nie odpowiedzieć z jednego konta.
Zachęć klientów, by przychodzili do Ciebie wielokrotnie
Twórz szablony odpowiedzi dla różnych typów opinii na koncie BrandWizard lub ustaw automatyczne odpowiedzi dla różnych scenariuszy — i zaoszczędź do 40% czasu swoich pracowników.
Podłącz zaawansowaną analitykę BrandWizard, aby zobaczyć nie tylko ogólną dynamikę lokalnych metryk, ale także raport dotyczący każdej pojedynczej stacji benzynowej lub serwisu samochodowego.
A analiza opinii pomoże Ci dowiedzieć się, co klienci mówią o Twojej firmie i co można poprawić.
Analizuj wyniki
Odkryj z nami swoją siłę wyszukiwania lokalnego
Zamów live-demo BrandWizard
Zapoznasz się z wesją demo BrandWizard i przetestujesz możliwości platformy dla Twojego biznesu
Dowiesz się, gdzie użytkownicy piszą opinie o Twojej firmie i jaki ma średni ranking w internecie
Otrzymasz raport dotyczący obecności w sieci swojej firmy, żeby ocenić, na ile jest ona obecnie reprezentowana w geoserwisach