Znajdź wszystkie duplikaty i fałszywe wizytówki w Google, aby zawsze przyciągnąć klientów pod właściwy adres, nie stracić opinii i poprawić lokalny ranking w wyszukiwarce
To taka wizytówka, której adres jest zgodny z adresem jednej z Twoich lokalizacji, często ma identyczny lub niemal identyczny tytuł/treść
Za każdym razem, kiedy znajdujesz kilka wizytówek, które reprezentują jedną Twoją lokalizację w Mapach Google – odnajdujesz duplikaty.
Co do zasady, duplikaty są tworzone przypadkowo – przez samych użytkowników lub przez pracowników firmy, którzy nie wiedzieli o istnieniu podstawowych wizytówek.
To taka wizytówka, która odpowiada jednej z nazw Twojej firmy, ale nie odpowiada ani jednemu z jej adresów.
Za każdym razem, gdy znajdujesz wizytówkę z taką samą nazwą, jaką ma Twoja firma lub z alternatywną nazwą swojej firmy, lecz jej adres nie odpowiada ani jednemu z Twoich rzeczywistych adresów – oznacza to, że odnalazłeś fałszywą wizytówkę.
Za firmą często ciągnie się ,,ogon" historycznych starych wizytówek – stare, dawno zamknięte lub zmienione lokalizacje, lokalizacje sprzed rebrendingu oraz inne ,,śmieciowe strony".
Kiedy zamiast podstawowej wizytówki użytkownik znajduje zduplikowaną lub fałszywą wizytówkę z nieprawdziwą/brakującą informacją, wprowadza go to w błąd i negatywnie nastraja w stosunku do firmy.
80% użytkowników traci zaufanie do marki, jeżeli spotyka się z nieprawidłową informacją na jej temat, odchodzi do konkurencji.
Kiedy wyszukiwarka znajduje wizytówki z powtarzającymi się danymi, nie może określić, która z nich jest główna.
Dzięki temu wyniki wyszukiwania dzielą się po równo pomiędzy kilkoma wizytówkami (wizytówką główną i wizytówkami zduplikowanymi/fałszywymi). W ten sposób Twoja podstawowa wizytówka jest pokazywana rzadziej, co z kolei prowadzi do zmniejszenia liczby odwiedzin w rzeczywistych lokalizacjach.
Niskie pozycjonowanie w lokalnym SEO
Jeśli użytkownik pozostawił opinię lub pytanie na zduplikowanej/fałszywej wizytówce, nigdy się o tym nie dowiesz.
Ponadto, negatywne opinie pozbawione komentarza gromadzą się i obniżają pozycje rankingowe Twoich duplikowanych/fałszywych wizytówek, na które mogą zwrócić uwagę potencjalni klienci.
Utrata opinii i pytań
Jaki wpływ dublikaty i fałszywe wizytówki mają na Twoją firmę
Raz na 30 dni BrandWizard będzie szukać Twoich zduplikowanych wizytówek na podstawie nazwy oraz alternatywnej nazwy + na podstawie jej adresu i koordynatów w obrębie miasta.
02
Znajdziemy fałszywe wizytówki
Raz na 30 dni BrandWizard będzie szukać Twoich fałszywych wizytówek na podstawie nazwy oraz alternatywnych nazw lokalizacji marki w obrębie kraju.
03
Wyślemy zgłoszenia w sprawie usunięcia lub połączenia wizytówek
Rezultaty wyszukiwania duplikatów i fałszywych wizytówek będą dostępne w wewnętrznym systemie dla Twojego osobistego menedżera BrandWizard, który rozpatrzy i wyśle zgłoszenia w sprawie ich usunięcia lub połączenia do Google.
04
Przygotujemy raport
Na Twój wniosek menedżer przyśle Ci wygenerowany raport z wynikami.
BrandWizard weźmie na siebie usuwanie zduplikowanych i fałszywych wizytówek