93% użytkowników wyszukuje informacje o towarach i usługach w pobliżu
Konsument poszukuje «lokalnie», pragnąc uzyskać najbliższy wynik bezpośrednio teraz.
W tym celu wykorzystuje serwisy, które zapewniają mu szybkie i dokładne odpowiedzi – mapy, nawigacje GPS, sieci społecznościowe, portale z opiniami, portale informacyjne, pomoc głosową, a nawet serwisy taksówkowe.
65% klientów traci firmy, jeżeli ich lokalizacji nie ma w geoserwisach
BrandWizard określi, ile punktów sprzedaży Twojej firmy brakuje, doda je na popularnych geoserwisach i zoptymalizuje w ten sposób, żeby jak najwięcej klientów wybrało właśnie Ciebie
Ładujemy poprawne dane o Twoich lokalizacjach do BrandWizard i system automatycznie wysyła je na 30+ popularnych portali.
Dzięki temu nie musisz ręcznie poprawiać każdej wizytówki – system zrobi to za Ciebie, a jednocześnie pozwoli Ci uniknąć błędów i zaoszczędzi Twój czas.
Krok 1. Zautomatyzowane przesyłanie danych
Krok 2. Szybka i masowa weryfikacja wizytówek
Nie będziesz musiał więcej czekać na list od Google, aby potwierdzić swoje wizytówki za pomocą praw własności.
Dzięki autoryzowanemu partnerstwu z popularnymi geoserwisami, BrandWizard szybko i masowo potwierdzi Twoje wizytówki i zapewni Ci pełną kontrolę nad zawartymi w nich informacjami.
Geoserwisy nie mogą ocenić wizualnie, jaką wizytówkę wyświetlić wyżej od innych. W tym celu korzystają ze zrozumiałych dla nich zasad oraz z sygnałów wizytówek.
BrandWizard zna te zasady i optymalizuje każdą wizytówkę w ten sposób, aby poprawić jej widoczność dla potencjalnego klienta.
Krok 3. Poprawa widoczności wizytówek w geoserwisach
Wyniki dodania lokalizacji z BrandWizard
Oszczędność czasu i wysiłku przy dodawaniu lokalizacji do 30+ geoserwisów
Zautomatyzowana weryfikacja punktów sprzedaży firmy bez konieczności długiego oczekiwania
Poprawa widoczności wizytówek w wyszukiwaniu dzięki ich optymalizacji
Odkryj z nami swoją siłę wyszukiwania lokalnego
Otrzymaj raport o obecności Twojej firmy w sieci
Wypełnij formularz w 5 krokach i otrzymaj szczegółowy raport o obecności swojej firmy w geoserwisach.
gdzie użytkownicy zostawiają opinie o Twojej firmie i jaka jest jej średnia pozycja w internecie
na jakich portalach są informacje o Tobie, a na jakich ich nie ma
jaka część danych jest poprawna, a gdzie są błędy i na czym one polegają