Analityka obecności w Internecie pozwala ocenić status Twoich wizytówek w serwisach lokalizacyjnych oraz dynamikę głównych metryk lokalnych: wyświetleń wizytówek, zbudowanych tras, połączeń i innych działań docelowych z map.
Co to jest analityka obecności w Internecie od BrandWizard
● Na Twoim osobistym koncie, gdzie dane są dostępne do przeglądania w dowolnym, wygodnym dla Ciebie czasie.
Otrzymasz dane o działaniach docelowych (trasach, połączeniach, kliknięciach na stronę internetową itp.), które użytkownicy wykonują w Twoich wizytówkach w Google.
W formacie raportu comiesięcznego zobaczysz łączną liczbę opinii za dany okres i ich dynamikę, procent opinii, na które nie udzielono odpowiedzi, a także NPS (wskaźnik lojalności klientów).
Przegląd opinii
Za pomocą analityki obecności w Internecie możesz:
Monitorować status informacji na każdej stronie internetowej i w każdym punkcie sprzedaży, co oznacza, że trzymasz rękę na pulsie, jeśli potrzebne są jakieś ulepszenia
Otrzymać gotowy raport lub samodzielnie stworzyć raport z lokalnej promocji firmy dla współpracowników lub zarządu na koncie osobistym
Analizować widoczność Twoich wizytówek i liczbę działań docelowych w okresie i w dynamice, aby ocenić skuteczność optymalizacji lokalnej
Odkryj z nami swoją siłę wyszukiwania lokalnego
Wypróbuj usługę zaawansowanej analizy obecności BrandWizard Online
Zapoznasz się z wesją demo BrandWizard i przetestujesz możliwości platformy dla Twojego biznesu
Dowiesz się, gdzie użytkownicy piszą opinie o Twojej firmie i jaki ma średni ranking w internecie
Otrzymasz raport dotyczący obecności w sieci swojej firmy, żeby ocenić, na ile jest ona obecnie reprezentowana w geoserwisach