BrandWizard określa tonalność opinii (pozytywna, neutralna, negatywna) i pozwala zobaczyć zmiany nastrojów Twoich klientów według źródeł, regionów i lokalizacji.
BrandWizard odnajduje popularne słowa w Twoich opiniach i pozwala analizować trendy przy pomocy systemu tagów, fraz i profesjonalnej analizy zgodności.
BrandWizard pozwala wykonywać szczegółową analizę konkurencji według opinii i pozycji w rankingu, żebyś mógł określić swoje zalety i słabe miejsca konkurentów. Usługa pozwala także analizować pracę z wizerunkiem Twoich partnerów (franczyzobiorcy, dilerzy).
BrandWizard monitoruje liczbę opracowanych przez Twoich pracowników opinii, szybkość ich odpowiedzi, liczbę pozostawionych skarg, abyś mógł podnieść efektywność pracy nad opiniami.
5. Kontroluj pracę swoich pracowników
Porównanie pakietów do analizy wizerunku w sieci
Bazowa analityka opinii
Rozszerzona analityka opinii
Analiza konkurencyjna opinii
Analityka opinii według miast, lokalizacji, źródeł
Monitorowanie tonalności opinii
Analityka trendów w opiniach i pozycjach rankingowych lokalizacji
Analityka słów, fraz, tagów i tematów w opiniach
Analiza zgodności opinii
Rozszerzona analityka według miast, lokalizacji, tagów, fraz, tematów
Analityka efektywności pracowników, pracujących nad opiniami
Analiza porównawcza okresów czasowych
Wyładowanie raportów w pdf
Porównanie z konkurentami (szt.)
1 konkurent
Możliwość dokupowania konkurentów dla porównania
Szczegóły
Szczegóły
Szczegóły
Odkryj z nami swoją siłę wyszukiwania lokalnego
Zamów live-demo BrandWizard
Zapoznasz się z wesją demo BrandWizard i przetestujesz możliwości platformy dla Twojego biznesu
Dowiesz się, gdzie użytkownicy piszą opinie o Twojej firmie i jaki ma średni ranking w internecie
Otrzymasz raport dotyczący obecności w sieci swojej firmy, żeby ocenić, na ile jest ona obecnie reprezentowana w geoserwisach